Dbamy o Twój komfort

Poznaj korzyści wynikające z rozszerzonej gwarancji.


Uszkodzenia się zdarzają
i my o tym wiemy

Jeśli Twój IQOS dozna uszkodzenia, zgłoś się do nas. Nasze urządzenia objęte są dwoma rodzajami gwarancji.


Gwarancja podstawowa

Obejmuje wady urządzenia i trwa 1 rok od daty zakupu lub od daty ostatniej wymiany urządzenia.


Gwarancja rozszerzona

To coś więcej – obejmuje ona uszkodzenia mechaniczne, które mogą zdarzyć się podczas użytkowania i uniemożliwiają korzystanie z urządzenia.

W ramach gwarancji rozszerzonej możesz jednorazowo wymienić ładowarkę oraz podgrzewacz w ciągu jednego roku od zakupu.

* Dowiedz się więcej o przysługujących Ci prawach na podstawie rękojmi, niezgodności towaru z umową, gwarancji podstawowej na IQOS.com.

Wymiana IQOS-a jest prostsza niż myślisz.

Po zgłoszeniu problemu wymiana będzie możliwa w jednym z naszych punktów lub za pośrednictwem kuriera.

Usługa szybkiej wymiany

To ekspresowa wymiana uszkodzonego lub wadliwego IQOS-a 2.4 PLUS lub IQOS-a 3 DUO nawet w ciągu 1 godziny.

Usługa dostępna jest w 9 miastach Polski i ich najbliższej okolicy

(Warszawa, Wrocław, Katowice, Kraków, Poznań, Łódź, Trójmiasto, Lublin, Szczecin).

Zgłaszasz
potrzebę wymiany

dzwoniąc na infolinię +801 801 501
lub
22 455 14 04**.

Diagnozujemy
urządzenie,

sprawdzamy, czy przysługuje Ci gwarancja
lub rękojmia, jeśli tak to zlecamy wymianę.

Nasz kierowca ekspresowo dostarcza Ci nowe urządzenie.

Realizujemy wymianę codziennie

w godzinach 8:00-22:00.

Inne sposoby wymiany IQOS-a:

Wymiana kurierska

Mieszkasz poza obrębem dużych miast?
Nie szkodzi. Usługę wymiany zlecimy firmie kurierskiej.

Wymiana w punktach IQOS

Jeśli preferujesz kontakt osobisty, możesz wymienić IQOS-a w jednym z ponad 300 sklepów i stoisk IQOS w całej Polsce.

Wymiana w punktach partnerskich

Nowego IQOS-a możesz odebrać także
w punktach współpracujących. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub przez Messengera, by sprawdzić punkty w Twoim mieście.

Porozmawiaj z nami na Infolinii IQOS

801 801 501 lub 22 455 14 04*

* Koszt połączenia zgodny ze stawką Twojego operatora. Jesteśmy dostępni w godzinach 8-22, również w weekendy. Informacje na temat dostępności w święta i dni wolne znajdziesz na Facebooku IQOS Polska.

Wyślij nam wiadomość

na Messenger IQOS Polska

Czytaj więcej

Co jeszcze oferuje Ci IQOS?

Zerknij na wskazówki,
jak czerpać satysfakcję
z podgrzewania

Znasz już wszystkie warianty HEETS?

TEN PRODUKT NIE JEST WOLNY OD RYZYKA I DOSTARCZA NIKOTYNĘ,
KTÓRA JEST UZALEŻNIAJĄCA. WYŁĄCZNIE DO UŻYTKU PRZEZ DOROSŁYCH, KTÓRZY W PRZECIWNYM RAZIE KONTYNUOWALIBY PALENIE LUB UŻYWANIE INNYCH PRODUKTÓW NIKOTYNOWYCH.